Varför?

Varför finns den har blogg? Bara for att jag måste ovna och lära mig mer svenska så en dag kan jag flyttde tilbaka till Sverige. Jag bott is Sverige för ett år (Augusti 2006 till Juni 2007) som en utbytestudent med Rotary. Den var bästa tiden av mitt liv. Helt serious.
 
Den har bloggen ska har många felstavad ord. Men det är okej med mig, for svenska är inte min moderspråk. I året har jag borjade att lära mig svenska igen. Mycket har kom tillbaka, men det finns jatte mycket mer att lära.
 
Min stor mål är att flytta och jobbar i Sverige som en ligiterad dietist. For det att vara så måste jag tar TISUS examen och få godkänt, måste vara typ flytande. Jag är redan en Registered Dietitian har i USA, så det är bara spåket som ligger mellan mig och att jobba i Sverige.... Och mycket pengar att flyta och få ny lägenhet och så.
 
Hur som helst, om ni vill läser om mitt liv som det är nu i Detroit, då kan du forsätta på. Den har bloggen är vanligtvis för mig att öva.
 
Om nån vill prata och hjälpa med språket, jag är på skype vid email [email protected] 
 
Det är all för idag. Jag är trött, och kalt. Nu ska jag sova. Sov gott. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0