Sondag? Vad ar sondag for?

orange fin blomma
Idag har varit en okej dag.  Vaknade ganska sent, som jag har gjort varje dag den har helgen..vid klockan 10 igen... Normalt vaknar jag mellan 7 och 9 men jag var bara jatte trott i helgen. 
Nu sitter jag i biblioteket mellan Jordan.  Jag har redan gjort min STA 282 lexor, borda borja pa nat annat lexor, men tankte mig att skriva nat har.  Idag sa har vi lasd lexor, spangd en 5K, cycklad till film butik, atit mat pa Commons, akt till Meijer o kopte lite, sa sen ar jag har....
Har ingen klass imorgon men maste jobba fran kl. 4 till 6 i eftermiddag.  O da maste jag lasa for min prov/exam i STA282.. ska vara svart tror jag...

Ska prata/skriva lite om min rumskamaratar... hon ar snall, konstig, o messig.  bara onskar att vi kunde pratar o vara battre van... ibland hon ar inte sa snall at mig, inte direkt, men det ar in orden hon sajer..om vad jag har pa mig, eller vad jag lyssnar pa, etc... O hon aldrig diska,men hon anvanda alla av min tallrik, o skal, etc... jag ar trott pa diska hennes skit.. O hon akte 8 timmar i helgen hemma o hon tog min favorit talrik med henne, o jag vet precis att jag ska aldrig ser det igen...hon gjort samma grej forra veckan men en paj dish... sa arg pa det dar.... jag har bara 4 talrik, sa nu har jag bara 3....:(

Annars, gar skolan bra.  har en A i alla klass, aven i biologi o statisks...svart klass men jag gor ju bra...nasta termin har jag chemi 342 organic chemi mandag, tisdag, onsdag, o torsdag from kl.8-9 i morgonen OCH pa onsdager fran kl.3-6 i eftermiddag...plus alla min andra klassar.... ska vara jatte lang dagger for mig da..

Okej, det ar nastan kl. 17 o jag ska gora nat annat...:P
Har en bra kvall.:pmig o min alligator tarta jag gjort for min bror som akte till Switzerland for en manad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0