en lang dag

Sa tankte jag att forsoka skriva i den har blogg igen.  Min svenska har kom att vara daligt nu, men kanse om jag skriva i svenska varje dag sa kan jag bli battre.  Idag, nej, den har hela veckan har varit svart o langt.  2 exam pa tisdag, en pa kl 8 i morgonen "Psychoactive Drugs" och sen Biologi exam vid kl. 11... den jag var pa en av mina job, tutoring, vet inte vad det ar i svenska..att hjalpa andra studenter med klass o lexor? haha, anda, da pa Onsdag jobbade jag pa Java City, en cafe i biblioteket av universtitet.. O idag hade jag min "abnormal psychologi" exam, och nu borjar jag att mar illa..som forsylning eller nat.. maste jobba imorn pa cafe igen sen ska jag vara fri tills mondag... men jag har en Statistic exam pa tisday o en Naringsphsyiolog exam pa torsdag.

Min rumskamarat borjar att kora mig galen...kan man sajer det i svenska? Tror att jag ska stycka lite, dryck lite te, o kolla pa film med Jordan :)

God Natt Alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0