nu ska jag sovvaaaaaa...

              jag ar sa trott... Jag jobbade 8 timmar idag pa the front desk! Sa trakig, men latt... jag bara sitta och lasa lexor tills nagon kommer upp med en fragor eller vilja byta pengar eller vilja hyra ut nagonting.  Men att sitta dar for sa langt borjar att bli jobbigt.. Jag brokat med Jordan forre jobb, och det var hemsk, men nu ar allting battre,,, jatte battre!  jag har ocksa skrivit 2 brev, en till en tjej som jag traffde 5 ar sen pa sommar kamp, och till Jessica som ar pa folkhogskolan i England!  jag jobbade fran 12 i middag tills 4. och sen hade jag 4 timmar av .. Jordan o jag akte till Walmart och handladed lite mat och grejer.. da jag jobbade igen fran 8 tills midnatt..sa langt.. men jag malade en jattefin bild och det bli mig glad.. efter jobb kom jag tillsbak till studentlagenhet...rum 219 och jordan o jag lasd lite mer laxor.. jag skrivit en paper for min Education klass... trakigt,.. ha det har varit lite av en trakigt dag.. nu ar jag trott da, och tanker vi att kollar pa tv tills vi somna...
hoppas allting ga bra for alla runt varlden... Kram vanner!


Den har ar min malning... tycker du om det?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0