Imorgon ar Mondag.. uSCh!

Nu mar jag bra.  Det ar 11 pa natten och jag tittar pa House! Det ar ju sa bra! Alskar den proggrammet.  jag jobbbade bara 2 timmar idag.  Jag vacknade vid klockan 11 i morgonen, da akte jag o jordan och hade cafe och en grekkisk salad.. Det var ju jatte gott!  Da traffade Thomas, en utbytestudnet tills min universitet som kommer fran Frankrike, han var snall men lite konstig..Da handlade jag o jordan igen, jag kopte en ny grej som jag kan inte beskriva.. haha, och nan lite pissler grejer, en sot hat,, Da jobbade jag, och efter gick jordan o jag for en promenad och vi akt runt campus och drack cafe! Gott! Yum!  Det var lite kall, som jag alskar det att vara, (jag alskar host) och romantik! :) nu  ar jag hemma, tittar pa house, och tanker att snart ska jag sova.
Imorgon maste jag vacknar upp runt 9 och maste vara i EDU107 vid klockan 10.. Da vid 11 har jag Astronomi.. efter astronomi ska jag ga hemma, kanse har en lite lunch, och bara tar det lungt tills jag har Franska, vid klockan 4... Efter det ar skolan klart for dagen..Jag har en bild projekt som maste vara klart pa torsdag, sa kanse ska jag gora den imorgon efter astronomi.  Kanse ska vi kollar pa nat film.. min liv later sa trakigt, eh? haha...
 jag maste tar mer bilder... maste tar min kamera med mig imorgon sa man kan ser vad min universitet och liv ser ut som.  Jag vill pa bio snart!  Jordan o jag prata jatte ofta att vi ska nan dag aker tills sverige..jag hoppas att vi kan bo dar i sommarens nar jag ska vara pa semestern fran jobbet, det ar om jag ar en bild lararen...vet inte vad han ska gora...

Jag ska bara ligga upp lite gammla bilder..
God Natt! Sov Gott!:)

Mitt rum...haha lite konstig eh?

Min lila sot katt. han heter Lollo..eller kanse Lou Lou.

Semmestern till Frankrike, Mars 2006.

Semmestern i England, 2007.. mig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0