idag borjar det

Den har ar min forsta inlagg... Jag ska fosoka att skriva ofta, men livet ga fort!  Idag hade jag sovmorgon till 11 aven da jag hade ingen skolan.. Da gick Jordan o jag till The U Cup och hade cafe och bagels.. Mums! Och dar spelade vi Spore tilsammas pa hans dator for nan timmar.. Nu ar vi hemma i min studentlagenhet.  Jag borde gora min lexor men jag vill inte...har 4 prov nesta veckan pa bild, astronomi, och 2 pa franska!
Nu har jag borjat att bli hungrig sa ska vi ga ata i matsalen...
 so beautiful..
Ska skriva igen snart! 


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vad kul att du skaffat en blogg på den här sidan ^^ Ska försöka följa den ;)

Lycka till med alla prov!



Puss&Kram

2008-09-21 @ 15:33:56
URL: http://natalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0