forlat mig...

Jag har inte varit pa den har siddan i jatte langt.  Forlat.  Jag sagt forut att jag skulle forsoka att skriva varje dag eller varje varandra dag...  men det har varit veckor sen.. Men idag borjar jag igen, ok? ok!

Idag vaknade jag vid halv nio, for jordan har matte vid klockan 9 mondag genom torsdag.. han sovit over hos mig, pa var "futon" det ar som en sofa och en sang pa samma gang... han kopte det jatte bylligt och nu sitter det i mitt varjedags rum pa min studentlagenhet... VI VAR SAA TROTT! Vi sovat inte tills 3 i morgonen for att vi hade mycket kladder att tvatta, och det tar jattelangt har, for tvattsmachinen ar jatte gammal... Da hade jag en Examen pa min Bild Lection..det var 100 poang och jag tycker (hoppas) att jag gjort bra.  Jag har en "B" i den klass ratt nu, men jag vilja ha en "A" Istallet... Da hade jag franska..jag gillar franska inte sa mcyket... plus, dom andra studenter i min klass at ju egoist och dalig...det ar som dig har redan lasd franska for 2 ar, men jag har inte lasd ett... sa det ar sjalvklart svarer for mig... men jag har fatt en "A" pa varje examen jag har tagit.

Min rumskamaratar.. det ar en annan grej... Morgan, hon bor i mitt sovrum, och da ar det Sam o Becca i den andra sovrumet... Morgan, hon tar pillar for att hon sajer att henne ar galen.. och hon ga pa en psychologist och varje gang kommer hon tillbaka med mer medicin sa att hon kan bli battre, men hon har blirt varrer sen henne kom har... Hon har lagt med 3 killar i den sista manader... och ingen av dom var hennes pojkevanner.. Hon har drukit jatte mycket alcohols, men vad ar sa daligt ar att henne tar medicine och alcohol.... det bli inte bra till slut.... det kan doda... hon ar bara dumt... henne tycker att alla vill laga med henne, men EWWW, och hon ka inte till klass och hon ar typ an E i varje klass... hon sajer att hon gora dalig i klass for att hon ar galen, men jag tror att det ar bara for att hon ar dumma och lat! grrrr... men hon pratar om denna klassar hon ska har nasta terminen, men hon ska inte varit har utanfor henne tar upp denna dalig bytider.... Skolan ska saja att henne maste flytta hemm.. det vill jag jatte mycket, for det bli svart for mig att lasa lexor eller sova nar henne ar i rumet med mig.. gr..

Sam, jag trodde att henne kunda varit den basta rumskamaratar, men nej.. FOrsta, borjade henne att anvanda alla mina grejer, forst min tvatsmedel, min "Dish soap" da efter mina muggar, min duschmedell, etc... da, en helgen jag var borta henne villde anvanda mina tv, som ar ok med mig, och da henne kunde inte forstar hur min DVD player fungera sa tog  med hennes och opluggat min och det var alla messig nar jag kom hem, jag var ju lite arg, for at efter den helgen fungerat min inte alls... nu ar hon sjuk, men hon bara laga pa min Futon och sova helga tiden och skulka klass... Det kunde var ok om det var hennes futon, men det ar inte..ocksa hon hosta men inte "cover her mouth" med handen, sa allla bacill kommer ut i luften, och da jag andas och snart ska jag bli jatte sjuk... jag har varit vegitarisk for mer an ett ar och nu har jag blivit sjuk mer an sju ganger... ocksa, hon tvatter inte hennes hander... inte aven efter hon ga pa toa....ar det inte ackligt?  En dag jag hade lexor sa jag maste kolla pa en film o skriva en paper...men hon vilde inte flytta tils midnatt...men det var min tv, och jag hade lexor, och henne bara log dar och kollade pa MTV...?!?! Va? OCh idag var henne sova pa min futon, sa jag kunde inte aven sitta ut dar, kollar pa tv, ingenting....det ar bara iriterande... grr.

Becca, hon ar inte sa daligt, det ar bara for att henne tycker att Morgan ar saaa super cool.. Dig ar som bastis...ugg!  Och hon tycker att morgan ar jatte smart, inteligent...men henne ar inte. hon ar type samma som en 1st ar pa universitet, nar henne har varit har for 2 ar.... :( bad!  Och jag tycker att Morgan sajer dalig grejer om mig nar jag lamna rumet...  jag vet det som en fact...grrr....men jag bara tanker henne ar dumt, och kan inte varit kvar har om henne gor inget...snart kanse ska jag har mitt eget rum! :) Det kunde vara saaa bra! :)

Annars bla... jag har en prov pa Astronomi imorgen sa jag maste plugga pa det, men det ar sa trakig att bara lasa o lasa...Ugg... men jag maste, da pa torsdag har jag en Franska prov,,och en franska prov (nar vi pratar i svenska) pa mondag...

Nu ska jag laga till nan bilder, och da ska jag plugga!

Saknar henne, Elise, en austrailien utbytestudent som jag kom att var jatte bra vanner med... :(

Natt Innabundy...haha..jag ser ut sa dumt



haha, den enda natt jag var ut pa klubben for riktig, i Vesteras? Med karin, fran Estland, och nan kille jag kan inte...
jag var blond dar.. haha



Tandborstning...:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0